Underbara lördag. Eller kanske inte. Sista...

Underbara lördag. Eller kanske inte. Sista gången jag kolla på klockan var den halv 3. Då hadde denna mamma inte somnat än. :/ var det inte Noomi jag hade på mage/bröst så var det Milan. Det är ju mysigt om omständigheterna hade varit annorlunda. Det jobbigaste är nog att dom verkar ha någon klocka så när jag inte är tillgänglig så vaknar de eller får hostattack eller nått. :/ men mellan 03 ungefär och 8 så har det varit småstunder av sömn iallafall. Känner mig ändå relativt utvilad. Visst hade jag kunnat sova en timme till men tror sömnen igår natt hjälpte mycket. Nu ska jag se till att inte göra många knop idag bara så stress hormonerna startar som igår. Så efter morgon tvätt av alla barn förutom Milan och lite frukost och rastning av hund tar vi nog första filmen. :) vad brukar ni titta på för film när ni är sjuka?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0