Vardag

Nu är verkligen vardagen igång här. Cornelia är åter på dagis och jag har endast de 2 små hemma. Även om man inte tror det är det en stor skillnad. Skönt för C att få utlopp för sin energi också. Så idag blir det nog extra roligt då de ska fira henne också. ;) Så har kommunen bestämt att de ska få gå 3 dagar i veckan 5 timmar/dag. De tog ju bort det så de bara fick gå 3 timmar 5 dagar i veckan. Men äntligen säger jag. Såå skönt att slippa hämta strax innan lunch när de både är hungriga och trötta. Nu får hon börja senare och även äta så hon är mätt när hon kommer hem. Underbart säger jag.
Jag och mina 2 små hulliganer ska ta en sväng ner på viken och handla lite. Försöka få Noomi att sova också ;)
Snöar inte lika mycket nu iallafall ;)
Hoppas ni får en underbar dag. Det har jag.
Kramar

Kommentarer
Postat av: Rossanna

Hej fina, tack så mycket; titta gärna förbi min blogg om du är intresserad av Spotifys framtid. Kram

2012-01-24 @ 23:49:38
URL: http://rossannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0