Idag blev jag klokare (kanske fel ord) men...

Idag blev jag klokare (kanske fel ord) men det tändes en lampa i hjärnregionen om man säger så. :o) nu ska det ändras på massor. Nu ska mina drömmar gå i uppfyllelse och jag ska fasen tänka på mitt välmående i första hand jag vet ju så väl varför jag blir deprimerad! Så varför gör jag inget åt det. En av faktorerna är nog att jag är rädd för jag blir ensam att en av de som betyder mest inte följer med. Men nu har jag kommit till den insikten att om så är fallet så betyder den inte mest för den ska vara intresserad av mitt välmående också isåfall. :o) den andra faktoren är nog att jag känt att jag sårat om jag hittar på saker utan den och fått dåligt samvete. Så då har mitt socialliv utanför närmsta kretsen blivit lidande. Den insikten kom jag också fram till att jag har ju faktiskt ett eget liv nu och även jag måste träffa andra mammor utan att personen tar illa upp. Man lever inte för evigt tyvärr. Tar denna illa upp är det upp till den och inget jag ska må dåligt över. Sen ska jag ge mig sjutton på att ändra kroppen. Jag ska få bort gravkilona som jag fick med Noomi och Milan. Spelar ingen roll om vi ska skaffa fler underbara barn bättre jag blir av med det innan så jag bara har en graviditet att gå ner sen istället för tre. Det är bara sååå svårt att hålla sig borta från godsakerna när sambon jobbar och man känner sig så ensam. Och inte har något att göra. Då åker gärna en eller två godisbitar ner eller chokladboll eller nått annat som är lätt att ta till. :-( men för mig själv så är det slut nu. Kommer unna mig gott men i rimliga mängder. Så med andra ord hej drömmar nu kommer jag =oD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0