Idag har varit en underbar vårdag. Man kan...

Idag har varit en underbar vårdag. Man kan inte annat än le. Vi passa på att gå en långpromenad på fm. Så stora tjejen fick vila lite. Gick fifalla. För er som inte vet rundan kan jag säga att det känns som man är på landet. Iof är man det men ändå så nära. :o) jag älskar att gå den rundan eftersom det är landet. Idag kände jag ännu mer längtan. Tänk om liksom. Jag börjar känna att det är det enda som bekymrena hindrar. Just min dröm på landet. För nu har jag bestämt mig. Till landet ska jag även om det ska ta mig hela livet. ;o) fast många hus att hyra ligger på landet så det är nog inte omöjligt att hamna där. Bara det att det finns inte många i viken. :o( inte som annonserar ut iallafall. Men skulle vi hamna där på landet skulle alla bekymmer vara små. :o) då skulle det kännas som det kvittar liksom för då bor jag där jag vill, jag har en underbar sambo och helt underbara barn. Och underbara djur. Mer behövs inte för ett perfekt liv. <3 visst bor vi bra men inte perfekt. Känns lite som askungen nu. Vad är väl en bal på slottet. Man står där och ser det man kunde få uppleva men inte tror man får det så nu väntar jag på att mössen ska öppna dörrarna till nått helt underbart. Kanske inte en klänning då men ändå. :o) nej nog babblat från mig. Ska försöka sova. Barnen sover dock oroligt. Och jag skulle nog inte druckit koppen kaffe förut men.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0