Idag har vi haft en soft dag. Madde <3 had...

Idag har vi haft en soft dag. Madde <3 hade studiedag och cornelia <3 hade ledigt så alla mina <3 var samlade. Morgonen blev lugn och fm. Körde vi lite Zumba, sen var det lunch och efter den skulle de små vila så då gick de stora en trappa upp. När de vaknat fick barnen och jag oss en dusch/ett bad sen var det kvällsmatdags. Medans den stod i ugnen bäddades det rent i sängarna här nere. :) så dagen har gått och nu väntar vi på familjen annorlunda. ;) imorgon blir det nog mer Zumba sen en film. Man måste ju jämna till nyttigheten med lite soffhäng också. ;) blev några telefonsamtal också så nu är det i rullning och ett samtal fick mig på ett underbart mående. Fast man saknar mera då tyvärr men så skönt med någon som förstår en utan att man behöver säga så mycket <3 nu ska de små sövas sen ska det upp en trappa för att krama extra mycket på min största tjeja. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0