Jag vill tacka Aftonbladet för skrattanfal...

Jag vill tacka Aftonbladet för skrattanfallet och leendet på läpparna. Ibland undrar jag vad man har för humor men när man läser en artikel om namn på ställen och sätter namnen i meningar kan man inte annat än garva. Ta tex sjön i Åtvidaberg som tydligen heter stjärten. Nej men kanske ta ett bad i stjärten. :op på 3 ställen finns det ställen som heter Lilla helvetet. Man måste verkligen gilla att bo i Lilla helvetet. I älvdalen finns en by som heter negerbyn. Undrar hur mycket invandring de har där. Finns även ett ställe som heter rövhålet där. Haha jag tror jag dör. Jag personligen tycker inte dom ska byta men kommuner har varit tvugna att byta namn på sådana ställen pga påtryckningar av människor. Men varför ens döpa ett ställe till något sådant. Dom kan ju inte ha döpt det efter någon person direkt om det nu inte var ett rövhål som bodde där haha. Nej nu ska jag lämna den sidan och göra nått vettigt kanske. Dock fortfarande med ett leende på läpparna. ;) ha en bra dag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0