Nu är dagen startad här i Johansson-Uknes ...

mms_img215345814 (MMS)

Nu är dagen startad här i Johansson-Uknes krypin. Eller den har varit det sen halv 7 för mig och lilleman <3. Men nu sover lilleman igen men nu är cornelia <3 vaken istället. ;o) så lika bra att gå upp och sätta igång. :o) idag tänkte jag försöka vårrensa/städa ordentligt här hemma då Madde <3 är sjuk, Cornelia <3 är sjuk, Milan <3 är småsjuk. Får bli jag och Noomi <3 som städar. Det enda de ska ut är när vi ska ner och handla till taccosen tänkte jag. Men jag har hört att det ska bli en underbar dag även idag. Det konstiga är att jag längtar tills det kommer regn. :o) såå mysigt med smattrandet mot fönstret och så mysigt att krypa ihop inne och bara vara då. :o) sen den där vår/sommar lukten när regn möter asfalt. :o) ja alla väderlekar är underbara. Om man bortser från åska. ;o)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0