Nu sätter jag ner foten! Nu är det slut på...

Nu sätter jag ner foten! Nu är det slut på överdriven tillsägelse och klagande för att tassa på tå och inte störa/irritera synas för mycket. Barn ska vara barn. Barn ska lära sig av sina egna fel och beslut. Vi som föräldrar ska finnas där som ett stöd och hjälpa om de går lite vilse. Inte "tillrättavisa" eller motsäga allt de gör. Jag vill att mina barn ska växa upp med bra självkänsla då jag vet hur det är att inte ha det. Som det är nu blir det inte så. Egoism föder egoism och nu ska jag vara egoistisk för mig och mina <3 Mina barn är viktigare än nått annat så nu får det bära eller brista! Mitt & Mina barns välmående är det enda viktiga ingen ska känna sig ensam eller åsidosatt. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0